Nicméně pět let je docela dlouhá doba. To se tam toho mohlo docela dost změnit.

Tam kde byla louka je teď dům, tam kde bylo křoví zase louka...

Máš možnost to tam ověřit?

Marián

17. září 2017 13:35:46 SELČ, "Jindřich Houska" <jindrich.hou...@seznam.cz>
napsal:
>Ahoj,
>
>jsou odlišné. Neměl jsem tam ale všude loouky apod., podle reality jsem
>tam
>dával křoviny apod.
>
>J.

>terénu
>lesy,
>velké

>naimportoval
>vznikly
>> >
>http://www.openstreetmap.org/changeset/52061130#map=16/49.8587/14.2206

Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.