Od: Marián Kyral <mky...@email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>, Jindřich
Houska <jindrich.hou...@seznam.cz>
Datum: 17. 9. 2017 15:46:35
Předmět: Re: [Talk-cz] Smazaná data v okolí Kytína
"Nicméně pět let je docela dlouhá doba. To se tam toho mohlo docela dost
změnit.

Tam kde byla louka je teď dům, tam kde bylo křoví zase louka...

Máš možnost to tam ověřit?

Marián

17. září 2017 13:35:46 SELČ, "Jindřich Houska" <jindrich.hou...@seznam.cz>
napsal:"

Ahoj,

jsou odlišné. Neměl jsem tam ale všude loouky apod., podle reality jsem tam
dával křoviny apod.

J.

Dne 17. září 2017 13:11 Pavel Machek <pa...@ucw.cz(mailto:pa...@ucw.cz)>
napsal(a):
"Ahoj!

> před několika lety jsem na základě satelitních map a trackování v terénu
> dokreslil okolí Mníšku pod Brdy tak, aby tam byla všechna pole, lesy,
louky
> atd. co nejpřesněji podle skutečnosti. Investoval jsem do toho dost velké
> množství času.
>
> Cca před dvěma lety tato data někdo smazal a pravděpodobně naimportoval
> data z RUIANu. Je to vidět např. v okolí Kytína, kde kvůli tomu vznikly
> bílé plochy na mapě (původně byla mapa kompaktně pokrytá). Viz
> http://www.openstreetmap.org/changeset/52061130#map=16/49.8587/14.2206
> [...]

Urcite je.. na druhou stranu. Fakt nejsou ty bile plochy odlisne od
tech RUIAN-luk? Z me zkusenosti tam vetsinou je rozdil.

Pavel
(http://www.livejournal.com/~pavelmachek)
(cesky, pictures) http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/
blog.html(http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html)

"

"

--
Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji