Hej Rasmus

> Det vil jeg så opfordre til at lade være med at gøre. Det bidrager til at
> maksimal forvirring af hvad vi snakker om.

Okay, jamen så vil jeg undlade at henvise yderligere til den side, specielt
når du begrunder opfordringen ud fra, at vi snarere må se på den danske lov om
ophavsret. Jeg har selv tøvet med at henvise til den, for at diskussionen ikke
skulle blive alt for juridisk. Men det kan godt være at det i virkeligheden
skaber mere klarhed.

Det kunne også være, at vi skulle prøve at gå ind i et arbejde med at få lavet
en god, dansk oversættelse af wiki-siden, som i højere grad tager udgangspunkt
i danske forhold.

Men når det så er sagt - så er der vel også stadig nogen fællesnævnere: Nemlig
at en producent pr. automatik har ophavsret på sin egen frembringelse. Dvs.
den frafralder ikke blot fordi, producenten har undladt at skrive "jeg har
ophavsretten". Også det at ophavsretten er en eksklusiv ret (altså en eneret),
som beskrevet i tidligere mail til Jonas.

Mvh. Frank