Fra: Jens Winbladh [mailto:j...@somewhere.dk]
Sendt: 23. december 2014 11:29
Til: OpenStreetMap Denmark
Emne: [Talk-dk] Stier og veje i Jægersborg Dyrehave

Hej Alle

Har lige været en tur i Jægersborg Dyrehave, nord for København (osm link
<http://osm.org/go/0NW5eTE> ).

Næsten alle skovveje og stier er markeret som sti (highway=path), med
forskellige ekstra tags.

Jeg kunne godt tænker mig at rydde op i dette, så det bliver ens med resten af
landet.

Man kan bare se på Naturstyrelsen eget kort over området (der ikke er helt
korrekt) på dette link
<http://naturstyrelsen.dk/media/nst/Attachments/JaegersborgDyrehave_Ridestier_270312.pdf>

F.eks. skal alle skovveje registreres som highway=track (med de ekstra tag der
nu gælder)

Er der nogen der har problemer med at jeg retter området til?

PS. Det er ikke bare en sofa rettelse, idet jeg har boet tæt på området i mange
år og kommer der hvert år. Ved tvivl lægger jeg evt. en osm-note om det

Jens