On tirsdag den 26. september 2017 16.24.56 CEST o...@workmail.com wrote:
> En anden gang var det måske på sin plads at tage debatten før man kaster sig
> ud i at masse- rette.

Det har du fuldstændig ret i. Jeg har i en række situationer ikke været så god
til at spørge på listen her, som det kunne ønskes. På den anden side startede
processen egentlig i det små for år tilbage og har kun gradvist grebet om sig.
Den har også langt hen ad vejen været nødvendig for at kunne danne mig et
rimeligt klart overblik over situationen.
Arbejdet har også betydet at Jeg undervejs har opdaget og rettet et større
antal relaterede fejl, hvilket alt i alt skulle betyde at det nu er langt
lettere at danne sig et overblik over hvad vi har (via Overpass-søgninger) og
hvad der eventuelt kunne gøres bedre.