Bemærk at Nominatim er et opensource værktøj og at man frit kan installere sin
egen instans: http://nominatim.org/release-docs/latest/Installation.
Hvis man f.eks. vil eksperimentere lidt med opsætning osv i forsøg på at få
resultater der giver bedre mening i vores del af verden, kunne det måske være
en god ide (jeg ser også underlige resultater herovre i Sønderjylland).