Hej Michael,

Det er nok rigtigt, jeg kan genkende mønsteret fra nogle af de steder
jeg har kigget på. Nogle af de steder hvor der er flere spooky stumper
i adressen, er der både en "village", en "hamlet" og en
"isolated_dwelling" i resultatet.

Spørgsmålet er så om der skal laves en koordineret indsats for at komme
disse punkter til livs? Mon ikke der er en "residential_area" i
forbindelse med de fleste af dem?

Man må kunne søge efter punkter med place=*, går jeg ud fra.

Wikien (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Places) foreslår nærmest
brug af en enkelt node.

Vh,
Anders