Natuke sellest kaa kirjutan

>Addr:-skeemis pole ka moisteid "vald" ega "kula". Ettepanek oleks teha lihtne
>teisendus Eesti haldusjaotusest, kus koik omavalitsused on city-d (pealegi
>peaaegu koik linnad ongi omavalitsused), ja omavalitsuse alamosad
>(kulad,linnaosad,alevikud,ka vallasisesed linnad) oleksid distriktid. Koiki
>3000 voi nii kula city-ks tag-ida tundub natuke radikaalne.  Pealegi tekiksid
>probleemid samanimeliste kuladega samas maakonnas jne.

Loeme, mis EN Wiki-s kirjutatud

addr:city - City as used in postal addresses of the building/addressed area.
See  ongi  linn/alevik/kula (arge tolkige city - nagu linn, see ei ole
oige,  sellel  sonal  on palju vaartust, aga Wiki-s tapselt kirjutanud,
kasutatakse  posti aadressil- Mina, naiteks, ei kasuta valdat, ja saan
kate oma banderolli teisest riigist, mitte uks ei ole kautanud).

Korval  ei  saa olla kaks kulat sama nimega, uks koik, kas nad on uhes
vallas,  voi  mitte (ei ole kontrollitud, aga saab seda teha maa ameti
baasi  jargi).  Sellega,    kui   otsida  punkt  place sama nimega, ja
votame   see   punkt, mis   on  koige  lahemal, siis me tapslet teame,
mis   kuladega     seotud   aadres,     ja    selle    punkti    jargi
otsitatakse administratiiv osad.

See  skeem  tootab  mittu  aastat  paljudes riigides, ainult me tahame
defineerida  aadresite  tegid  koikidele  administraatiiv osadele, aga
mille jarel, ei oska oelda.