>See place on juba eraldi teema. Praegu olen Eestis importinud maaameti
>halduspiriid. Administratiivhierarhia tekib nendest.
Ja  nii  on  oige, aga POI peab olema, ja ta on (voib olla mitte koik,
aga ise nagin neid).
Lihtsalt,  kui difeneerida addr: tegid maakondadele ja valdadele, siis
kasutada  neid  tegid  vaja  on  ainult  need  POIl.

>Kes ja mis alusel punktidena place-d on lisanud, ma ei teagi. Milleks punkte
>uldse vaja on, kui piirjoon on olemas? Naiteks maposmatic-ut ajavad need pigem
>segadusse.
Naiteks:  ta   naitab   place   keskuset.  Tagid   nimetusega   teisel
keelel, ja population panankse selle POIle, aga mitte piirjoonele.

Seda ei teadnud, uurin. Aitah.