On 05.05.2011, at 14:05, Vitali Balandin wrote:

> Kas  arvate,  et  riigidel kulaid palju vahem, kui alivikuit? Ma arvan
> teistmoodi,  lihtsalt  palju  inemisi  said  aru,  mille  eest on vaja
> kasutada  "addr:city"  -  naita elamu piirkonna nimetust, ja uks koik,
> kas see on linn, alev voi kula.

 Kui laiemalt vaadata, siis küla mujal riigis tähendab alevikku Eesti mõistes -
elanike arvu ja tihedust kõrvutades. Eesti tüüpküla tähendab hajaasustust,
kilomeetrise vahega talukesi. Välja arvatud 3 8 korteriga maja kolhoosikeskuse
maja poe juures. Neid võib hea fantaasia korral elamupiirkonnaks
kvalifitseerida. Kui on juba 5 või rohkem maja, siis on tavaliselt see ka
formaalselt alevik. Las too olla siis city. Eesti hajaküla loetaks vist mujal
maailmas üksikhooneks, mitte külaks.

 OSM-is üldiselt ei ole eriti maapiirkondi adresseeritud - ma ei leia kiire
vaatlusega nt Saksamaalt või Hollandist näiteid ei üht- ega teistpidi. Lihtsalt
pole nii kaugele jõutud. See tagwatch järgi ma arvaks et need mis seal on
addr:city pandud, on ikka linna moodi asjad (tiheasustus).