>Jah, sisestada pole vaja. Kui kuvada kusagil (nimeotsingus), siis on vaja.
>Pakuks siis, et igauks voib ise valida kuidas teeb:
>a) miinimum on taita ainult majanumbri/nime ja relatsiooni tanavanimele. Kui
>relatsiooniga ei saa hakkama, voib tanava tag-ina ka panna
>b) teised valjad ei ole kohustuslikud, sest need saab implitsiitsest
>geo-relatsioonist. Aga kui taita, siis on kohustuslik jargida uhtset susteemi:
> addr:country=EE
> addr:province - maakond
> addr:city - vald voi asula (linn,vallasisene linn, alev, alevik)
> [...]

addr:province - maakond - peab olema ainult place POI-l.

Ei ole nous kasutada addr:city for vald.
addr:hamlet ka, ei meeldi

Vaadake, kui palju kasutatakse:

addr:hamlet
http://taginfo.openstreetmap.de/keys/addr%3Ahamlet#map

addr:city
http://taginfo.openstreetmap.de/keys/addr:city#map

Kas  arvate,  et  riigidel kulaid palju vahem, kui alivikuit? Ma arvan
teistmoodi,  lihtsalt  palju  inemisi  said  aru,  mille  eest on vaja
kasutada  "addr:city"  -  naita elamu piirkonna nimetust, ja uks koik,
kas see on linn, alev voi kula.