On 05.05.2011, at 14:20, Vitali Balandin wrote:

>  Edasi, place-st saab teha administatiiv
> ierarhiat.
>
> place  POI-le  saab  ka  panna  addr:xxx  tegid, mis näitavad suuremat
> administratiiv osat (maakond või vald).

See place on juba eraldi teema. Praegu olen Eestis importinud maaameti
halduspiriid. Administratiivhierarhia tekib nendest.

Kes ja mis alusel punktidena place-d on lisanud, ma ei teagi. Milleks punkte
üldse vaja on, kui piirjoon on olemas? Näiteks maposmatic-ut ajavad need pigem
segadusse.

Kui punktid panna, siis peaksid nad piirjoonega relationina seotud olema
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Relations/Proposed/add_admin_centre_in_Relation:boundary).
 Probleem on siin, et see pole tavaline relatsioon, aga see ei tohiks ka segada
ühtegi rakendust.