>  Ma saan aru, et seal mingi zoomiga seal muutub teede värvikodeering:
enne on sisuline tähtsus, siis mingi hetk asendatakse kattega.
Konsistentsuse seisukohast pole see ideaalne, kuigi iseenesest näeb ilus
välja ja on praktikas kasutatav ja suht lihtsalt realiseeritav. SIis
peaks täpselt määrama mis värvikombinatsioone kasutada, et muuga kokku
sobiks, ja mis suurenduse juures stiile muuta.
>  Teoreetiliselt võiks olla mõeldav ka mingi muu kodeering, mis oleks
kasutatav ka madalamal zoomil: tee äärejoone värv, joone stiil
(punktiirjoon kruusateeks, läbipaistvus) vms täiendav element. Või siis
interaktiivselt lahendada: on eraldi stiil (layer) teekatte jaoks ja
teine tähtsuse jaoks, ja kasutaja saab vastavalt enda olulisusele seda
vahetada.
> Layouti muutmise kohta on
juhend https://code.google.com/p/maakaart-ee/wiki/MapServerLayout - kes
on valmis muutma, annan ligipääsu
sümpaatselt: http://kaart.postimees.ee/?zoom=5&lat=6515062.5&lon=554468.75&layers=B00TTT&id=61072
kujundus on meie kontrolli all. Kartograafiline küsimus: läbi mõelda
kuidas.

Mulle on alati meeldinud lähenemine, kus mõõtkava ja teekatte märkimine
on sõltumatud. Kasutajana tahan ka suures plaanis näha väikeste teede
võrgustikku ning nende teekatet.
Samuti meeldib mulle erineva "tähtsusega" teede üldine markeering nende
erineva (kuvatava) laiuse näol. See on ka reaalsusega kooskõlas,
magistraalteed on laiad, metsa- ja külateed kitsad...
See kõik on väga isiklik, kuid mulle tundub, et taoline lähenemine annab
visuaalselt parima ülevaatlikkuse. Sellist kaarti kasutades hooman ühe
vaatega oma võimalusi ning kui kaardil on ka jõed-veekogud ja
pinnavormid üldistatuna antud, siis seda parem.
--
Vallo