Ma saan aru, et seal mingi zoomiga seal muutub teede värvikodeering: enne on
sisuline tähtsus, siis mingi hetk asendatakse kattega. Konsistentsuse
seisukohast pole see ideaalne, kuigi iseenesest näeb ilus välja ja on praktikas
kasutatav ja suht lihtsalt realiseeritav. SIis peaks täpselt määrama mis
värvikombinatsioone kasutada, et muuga kokku sobiks, ja mis suurenduse juures
stiile muuta.

 Teoreetiliselt võiks olla mõeldav ka mingi muu kodeering, mis oleks kasutatav
ka madalamal zoomil: tee äärejoone värv, joone stiil (punktiirjoon kruusateeks,
läbipaistvus) vms täiendav element. Või siis interaktiivselt lahendada: on
eraldi stiil (layer) teekatte jaoks ja teine tähtsuse jaoks, ja kasutaja saab
vastavalt enda olulisusele seda vahetada.

Layouti muutmise kohta on juhend
https://code.google.com/p/maakaart-ee/wiki/MapServerLayout - kes on valmis
muutma, annan ligipääsu

Jaak