Tere,
teekatte märkimiseks on olemas silt surface. Enamus teid Eestis on kas
asfaltkattega (surface=asphalt) või kruusateed (surface=compacted). Kuna
ortofotolt enamasti ei ole võimalik täpset teekatet määrata, siis
alustuseks sobivad ka väärtused paved (kõvakattega tee) ja unpaved.

Radade märkimiseks sobib highway=path ning kõnniteede jaoks
highway=footway. Kombinatsioonil path=footway puudub mõte, ära seda kasuta.

Nagu juba mainitud on, siis natural=wood ning landuse=forest kasutamises on
"pisikesi" probleeme. Eestis on õnneks metsade sildistamine enamvähem
samade põhimõtete järgi.  Erandiks on Corine impordi andmed, mille juures
on kasutatud mõlemaid silte segamini ning mille paremaks tegemisel (uuesti
kaardistamisel) tuleb iga kord mõelda, kumb silt tegelikult sobiv oleks.

Tervitades,
Mihkel Rämmel