Tere
Mul jäi eelmine ala lahti lõikamata ja roll outer valimata. Uurisin
nati kuidas on mujal joonistatud, sisuliselt ongi valge ala ja peale
on kantud vaid mets, soo ja vahest ka põllud.
Ma tõmmaks siis corine jubinad maha ja joonistan vaid metsa peale. Et
lage ala on valge, mets roheline ja vesi sinine. Seal kus soo on need
lilled peal. Igasugused õuealad võiks ka tegelikult ära märkida, kui
ei viitsi maju välja joonistada.

--
Lugupidamisega
Arvi Võime