Tere,
 Isiklikult mina põldusid/farme ei kaardistaks üldse, kui selleks pole mingit
erilist põhjust (nt ajalooline, nimega põld). Kui selline ette jääb CORINE
impordist, siis külmalt kustuta maha. Need risustavad kaarti.

 Relatsiooni tegemine olemasolevast alast pole niisama lihtne. Peamised nipid:
1. Relatsioon (type=multipolygon) tuleks teha joontest, mitte aladest, seega
tuleks esialgne ala lõhkuda joontest. Kokku on siis kahe kõrvuti ala jaoks kolm
joont: eraldi piirid ja nende ühine piir.
2. Tag-id tuleb panna uuele relatsioonile, ja algselt joonelt tuleks need maha
võtta (kui need seal on). Need jäävad ilma tag-ideta üldse

 Tegin ka video kuidas ma kustutan (mõnuga) ühe Corine põllu, seejärel
olemasoleva metsa külge teen ühe suvalise põllulapi, kasutades metsa piire ja
relatsiooni: http://youtu.be/pexSuzxBL0g , et oleks puust ja punane :) Võite ka
kommenteerida, kas midagi on seal valesti või saaks lihtsamalt.

--
Jaak Laineste
www.nutiteq.com