2009/10/1 Matija Nalis <mnalis-openstreetmapl...@voyager.hr>:

> [...]
> rapidly, recent simulations suggest that imported data can cause problems
> with the growth of a community. It's actually far more important to go out
> and run lots of mapping parties, get lots of publicity out there, and get
> local people on the ground. "
>
> Huh, sto linka do ovoga:
> http://www.asklater.com/matt/wordpress/2009/09/imports-and-the-community-ii/
>
> koji pokazuje kako takvi importi zapravo stete mapping communitiju i
> usporavaju njegov rast i efikasnost. Sa primjerima iz prakse.
> Pa ti sad vidi da li zapravo zelimo importati podatke ?

Primjer sa importa TIGER data nije dobar je ti podaci sadrze sve ceste
u SAD-u tako da je normalno da aktivnost padne, no nisu samo ceste
predmet mapiranja. U nasem slucaju kada smo u situaciji da smo
uvjerljivo najgore izmapiran glavni grad u europi par parkova, suma,
potoka i benzinskih pumpi vjerujem nece bitno smanjiti aktivnost ovih
pet ljudi koji su aktivni na uredjivanju zagreba. Imamo mi posla i sa
i bez importa. Ja sam za import, narocito ako ce import takvih setova
podataka (kao ovih koji postoje u GUP-u) osloboditi prostor i vrijeme
da se bavimo mapiranjem ulicama nepokrivenih dijelova grada i unosom
POI-a tj bitnijim stvarima nego sto je ucrtavanje industrijskih zonai
sl..