Karta je stara, mislim da je datirana prije Binga jer sam ja odmah poceo po bingu crtati a nema niti jedne te promjene.

Sto se tice licence, prihvatio sam ju, i crtati cu dalje, i zaboli me koja ce licenca biti, ja samo zelim moci crtati i moci koristiti, ako i ostali mogu koristiti nek koriste.

I da se pola hrvatske pobrise nacrtat cemo ju ponovno, ima nas nekoliko koji se oko toga slazemo.

Pozdrav, i nastavite dalje.