On Tue, 25 Jan 2011 23:57:14 +0100, Janko Mihelić wrote:

> Evo linka za popis kontaktiranih ljudi
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Asking_users_to_accept_the_ODbL

Malo sam promjenio tekst kako bi, nadam se, bio jasniji i razumljiviji
prema feedbecku koji sam vec dobio od ljudi koje sam kontaktirao.

Pa sada ovako izgleda tekst:

Pozdrav username
Kako sam vidio na http://odbl.de/croatia.html puno si doprinjeo našem
projektu, pa sam te htio pitati znaš li da OpenStreetMap traži postojeće
doprinosioce da relicenciraju svoje doprinose pod novom licencom, koja je
prikladnija za licenciranje podataka. (OSM želi promjeniti trenutnu
Creative Commons Attribution Share-Alike 2.0 (CC-BY-SA 2.0) na Open
Database License (OdbL) 1.0.)
Ako nisi znao za ove događaje, pročitaj o promjeni licence ovdje na
engleskom: http://www.osmfoundation.org/wiki/License/
We_Are_Changing_The_License
Molim te da javiš ako imaš razloge zbog kojih još nisi odlučio prije
prihvatiti odbl licencu, bilo dobro da javiš te razloge na hrvatsku
OpenStreetMap mailing listu.
Ako trenutno nisi aktivni član hrvatske OSM mailing liste ili news grupe
molio bih te da priključiš kako bi imali bolju komunikaciju između svih
suradnika na OpenStreetMap projektu: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/
Croatia#Komunikacija_s_.C4.8Dlanovima
Možeš prihvatiti novu licencu ovdje (ako si ulogiran): http://
openstreetmap.org/user/terms