> (2b) vizualno po mjestima kako to izgleda mozete vidjeti na recimo:
>
> http://osm.informatik.uni-leipzig.de/map/?zoom=13&lat=45.81326&lon=16.05037&layers=B0
>
>     Legenda: Zeleno: podaci koji ce biti zadrzani, crveno i narancasto:
>     podaci ce biti potpuno izgubljeni, zuto: dio podataka ce biti
>     izgubljen.

Gledajući što će biti obrisano, a znajući da sam sam u nekom trenutku
dodao (jedino objašnje je da je netko obrisao moje i ponovo dodao) je
stvarno deprimirajuće. Npr. dio od Šestanovca prema Ravči na A1
(http://www.openstreetmap.org/browse/way/32874809/history i
http://www.openstreetmap.org/browse/way/41100675/history) te još jako
puno djelova drugih autocesti na kojima sam proveo sate i sate rada.
Makar čuvam sve gpx trackove ne pada mi napamet ponovo išta dodavati.
A isto tako djelove koje sam popravljao koji će biti djelomično
izbrisani, pa mogao sam onda odmah sve obrisati i dodat kao svoje,
čemu popravljanje što bi opet dovelo do problema da nisam prihvatio
novu licencu.

> (3) Prelaskom na novu licencu i uvjete sudjelovanja dobiva se vrlo malo, a
>    gubi se mnogo: nazalost hrpa potrosenog (naseg) vremana i podataka, ali
>    ponajprije povjerenje contributora od kojih se mnogi osjecaju negativno
>    jer su izigrani zbog (kako neki vjeruju) komercijalnih interesa, a
>    ponajvise radi nepostivanja osnovnih demokratskih principa u cijeloj
>    prici oko relicenciranja...  Tuzno :(

Iskreno prihvatio sam novu licencu jedino zato da se podaci ne obrišu
(šteta bi bilo) a i odabrao sam da želim dati podatke pod public
domain jer sam ionako slao ispravke navigonu i ostalima. Sada bi
naradije izabrao public domain licencu sa izimkom da OSM ne može
koristiti podatke (samo zato što sam really pissed off, no i dalje
dajem podatke svima na koristenje pa nazalost i OSMovcima) ;(.
Entuzijazam za nastavak rada na bilo kojem od projekata je ravan 0,
prije bi rekao da je za OSM < 0 ;(. Sve u svemu bilo je časno mapirati
sa vama.

LP

--
Aleksandar Topuzović