Meni ova karta ne prikazuje stvarno stanje. U Krugama sam ja dosta crtao, i
vjerujem da tamo nema way-a kojeg ja nisam dirnuo barem jednom. To znači da
ne bi smjelo biti crvenog puta, jer je narančasto: put koji je stvorio onaj
koji nije prihvatio, ali dotaknuo netko tko je prihvatio. Dapače, sad kad
gledam, putovi koje sam ja stvorio i jedini dotaknuo su većinom crveni.

Da ne duljim, čini se da je karta jako stara..

Janko