On Sat, 22 Jan 2011 18:39:13 +0100, Matija Nalis wrote:

>     Najtuznije od svega je sto bi upgrade na CC-BY-SA 3.0, kao i ported
>     varijante te licence (po odabiru usera) rjesio vecinu (iako ne sve)
>     probleme radi kojih se gura ODbL i novi CT, i to bez *ikakvog*
>     gubitka podataka.

Koji je razlozi protiv CC-BY-SA 3.0 licence, tj koje su negativne strane?

> (4) Ljudi kojima se ne svidja ideja o tolikom "prihvatljivom" gubitku
>     podataka su odlucili sloziti servere koji nece izgubiti nista
>     podataka. (dakle koji ce ostati na CC-BY-SA licenci)
>
>     Rasprave se odvijaju na:
>     https://groups.google.com/group/osm-fork

Cini mi se je fork osudjen na propast, ili ako nije, onda mu prestoji
jako težak put. OSM ima hrpe infrastrukture koja se neće forkati, hrpe
admina, servera, itd. Da bi bilo kakav fork došao do statusa blizu onoga
kojeg OSM ima treba imati hrpe resursa, dakle kupiti hardver te imati
hrpe tehnički potkovanih volontera (admina).

Čak ako to sve budu imali trebat će im cca godinu dana da postave veći
dio na noge i da bude platforma postane dovoljno stabilna za mapere
volontere.

Jako će teško, gotovo nemoguće forkati OSM ako neka velika firma (ili
više njih) ne stane iza tog forka i ne kešira hrpe para.

Osobno sam uvjeren da je to sve jedna velika njemačka zavjera.
Njima je postalo dosadno jer su izmapirali sve što se da izmapirati,
valjda i onaj najmanji grm koji psi zapišavaju pa sada da bi mogli ponovo
mapirati trebaju malo pobrisati podataka kako im ne bi bilo dosadno ;)

Ako ih to veseli neka im.

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt
blog: http://kernelreloaded.blog385.com