2011 m. balandis 15 d. 10:12, Ramas rašė:
> Gal ir verta naudoti tiesiogiai osm xml, jei nori viską iš karto
> sugeneruoti. Bet tai neefektyvu ir dauguma generuoja kvadratais pagal
> poreikį, naudojant paruoštą duombazę.

  Su mod_tiles ir renderd? Chrm. Aš, matai, galvojau apie tokį
variantą, kad kažkoks konkretaus taikymo žemėlapis sugeneruojamas „kur
nors“, tada kaladėlės tiesiog nusiunčiamos į webserverį, kuriam tokiu
atveju nebereikia nieko, tik apache (t.y. nebereikia nei postgreso,
nei mod_tiles, nei renderd, nei mapniko, nei db atnaujinimų ir
pan.)... Žodžiu variantas, kur visas „sudėtingumas“ paliekamas
generavimo pusėje, o hostinimo pusėje nieko daryti nereikia.

  Aišku sutinku, jei žemėlapių taikymų daug, tai vieną db ir
renderinimo mechanizmą palaikyti yra paprasčiau, tada tik generavimo
taisyklių xml'ą reikėtų krauti į „centrinį“ serverį.

  Kaip ten bebūtų, kažkaip užgesus idėjai dar kartą visiems susitikti
ir pakalbėti apie techninius „Lietuvos osm“ serverio reikalus, liko
neaiškus klausimas, kaip te mums su serveriu galima būtų daryti.
Prievarta gi nelįsim į openmap.lt :) Tai va, o kol neaišku, kas per
serveris, kas jį administruos (kiek turės tam laiko), kiek serveris
turi CPU pajėgumų, kiek pralaidumo ten/šen, tai neaišku ir kaip geriau
jam informaciją paruošti.

--
Tomas Straupis