2011/4/15 Tomas Straupis <tomasstrau...@gmail.com>

>  Tiesiog jau senokai buvo užsimenama (bent jau per „gyvus“
> susibėgimus), kad būtų galima pateikti kažkokius savo specifinius
> nekomercinius taikymus. Juk ir tas pats turizmo žemėlapis buvo
> aptarinėjamas jau virš metų (ir su TINP tai tikrai nesusiję). T.y.
> buvo norėta žemėlapio, kuris padėtų geriau rasti poilsiui reikalingus
> dalykus: poilsiavietes, istorinius objektus, parkus, dviračių/pėsčiųjų
> kelius/maršrutus ir pan. Žodžiu visos trys man žinomos layer
> kategorijos:
>  1. Pilnas žemėlapis (nepermatomas, alia dabartinis mapnik,
> [...]

Tai žiūrėkit, yra keli variantai padaryti tokį žemėlapį:
 - padaryti vektorinį interaktyvų sluoksnį, pvz. kaip
http://olm.openstreetmap.de/?zoom=15&lat=54.6809&lon=25.29075&layers=B0FTTT
 - generuoti skaidrų viršutinį sluoksnį, kuris išspręstų esamo trūkumus;
 - generuoti naują žemėlapį, pagal reikiamas taisykles.

punktai išvardinti pagal paprastumą nuo lengviausio.