2020-08-24, pr, 09:57 Mantas rašė:
> Tačiau pastebėjau, kad viena vieta kur neseniai buvau šventėje, žemėlapyje
> nepažymėta, nors ten yra net trys didelės pavėsinės, su stalais suolais,
> šiukšlių dėžėmis ir pan.

  Čia reikėtų atkreipti dėmesį, kad ta vieta BUVO/yra pažymėta, tik
kaip „Stovyklavietė“ (tuo metu pavadinta „Kempingas“).
  Visos stovyklavietės yra ir poilsiavietės, bet ne atvirkščiai.

  Realiai tavo atveju galima daryti paiešką poilsiaviečių IR
stovyklaviečių kartu (pažymėti abi).

  Tiesa, tada nebus rodomi tiesiog stalai, nes man kol kas neaišku,
kaip atskirti stalus, prie kurių kažkas realiai vyktų toliau nei porą
kilometrų ir tuos, kurie tiesiog yra kokio nors pažintinio tako
atokvėpio punktas.

--
Tomas