> Dabar places.openmap.lt kempingas = stovyklavietė
Belieka pervadinti jį į "Stovyklavietė". o palapinės logo labai tiks.
https://www.lietuviuzodynas.lt/terminai/Kempingas atkreipia dėmesį į
"motorizuotus", tai ir suprantu, kad tai bus caravan_site. Antraip nematau
iš esmės poreikio naudoti žodį "kempingas", nes "camp" reiškia
"stovykauti", taigi jei tiesiog su palapinėm, tai bus stovyklavietė.

Dėl dušų, tai man ir atrodo, kad jei yra dušai ir virtuvėlės, tai bus ir
elektros jungtys lauke ir ten bus pritaikyta spec. kemperiams. Todėl man
atrodo, kad nelabai rasime vietų su normaliais dušais ir virtuvėlės, nors
neįrengtom elektros jungtims kemperiams. Na, neskaitant mažumos privačių
stovyklaviečių, kur bačka pakabinta medyje ir padarytas lauko dušas. Šiuo
atveju vis dar to nevadinčiau kempingu.

Tai viskas OK, vietoj naujos kategorijos "stovyklavietės" sukūrimo, prie
kempingų pridėjome stovyklavietes. Kadangi jų didžioji dauguma, tai
dabartinius kempingus, manau reik pervadinti į "Stovyklavietės" ir sukurti
toje pačioje mėlynoje kategorijoje "Kempingas" su kemperio ikona, kuris
atitiktų caravan_site. Rezultatas tas pats, kuriuo keliu be eisi. :)

Mindaugas