Pirmām kārtām - rūteri var izkasīt informāciju no relācijām, tikai
tāda nav bijusi prakse līdz šim. Normāli OSM datus neviens rūteris vēl
nemāk līdz galam izmantot.

Otrām kārtām - jebkuras esošās sistēmas maiņa liek uzreiz jautāt - kā
tas uzlabo situāciju? Pagaidām līdzīgi kā ar living zone šādu
situācijas uzlabošanos neredzu.

Trešām kārtām - šoseja nav izņēmums - ja tā iet cauri pilsētai, ātruma
ierobežojumi attiecās arī uz to. Ja ir izņēmumi, attiecīgi tagojam.

Ātruma darbības laiks ar laika ierobežojumiem - man šķiet ka tādai
iespējai noteikti ir jābūt, skaties access=* tagus vai ko tamlīdzīgu.
Ja nav, jāprasa talk@, tagging@ un jāsāk diskusija.

Pēteris.

2012. gada 17. jūlijs 14:33 Jānis Ročāns <janis.roc...@gmail.com> rakstīja:

mortigi tempo