Martijn van Oosterhout wrote:
> Hoi,
>
> Jullie kunnen nu je slag slaan. Ik de grootste gedeelte van de
> nodes/segementen dat verwijdert waren gedurende de upload terug gezet,
> dus zit nu eindelijk bijna alle data in.

Allereerst: harstikke bedankt voor de import.

Ik kan het nu niet controleren, maar eergisteren was er toch nog een
groot probleem met de kustlijnen. Ik was naar de kust rond de Eemshaven
aan het kijken en het viel me op dat de AND gemeentegrens samen lijkt te
vallen (en dus dezelfde nodes gebruikt als) de kustlijn, maar toen ik de
way van de gemeentegrens verwijderde was er volgens mij geen way voor de
kustlijn.

Het is ook op informationhighway te zien dat overal waar een tile
kustlijn heeft, de tile ofwel volledig water ofwel volledig land is
gerenderd.

Nog maar even afwachten totdat de database weer online is.

Maarten