On 9/21/07, Maarten Deen <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> De werkelijke kust is opgemaakt uit
> - AND_admin0=10000001, name=Nederland;NLD (en dat is een hele lange way,
> ik denk dat we die beter kunnen splitsten)
> - AND_admin0=10000001, name=Nederland;NLD (ja, twee maal)
> - AND_o=10000001, name=Nederland;NLD (ook een erg lange way)
> - AND_o=10000001, name=Nederland;NLD (ten tweede male)
> - AND_o=10000001, name=Nederland;NLD (ten derde male)
> - unwayed segments, dubbel, in twee richtingen

Nou de dubbele ways mogen weg. Het probleem lag aan het feit dat de
uploader niet lang genoeg wachte voordat de server reageerde. Dat way
uploaden duurde enkele minuten, en dacht ie dus dat het niet gedaan
was. Later probeerde die het weer, dus...

De unwayed sgments snap ik niet... Dat er segments in beide richting
zijn is correct, daar hoeft niks aan gedaan te worden. (Anders ben je
gelimiteert met welke kant de ways op gaan.

Daar is in iedergeval nog werk ja....

Met vrienldeijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/