++ 09/06/09 13:19 +0200 - Ben Laenen:
>Dat is echt geen doen meer voor een database die we liefst met zo
>correct mogelijke data willen invullen. Vandaar dat ik het gebruik van
>cycleway en footway wil terugdringen tot fietspad en voetpad (die
[...]

Juist. Ik zou zeggen, elk path dat getagged wordt, moet zo getagged zijn
dat het overeenkomt met de geldende verkeersregels. Dat betekent dat als
je een voetpad hebt, dat ook als een voetpad getagged moet worden. Dat
geldt ook als er wel eens fiets overheen gaan (die er dus officieel
gewoon niet thuis horen).

Als je van die dubbele asfaltpaden hebt, met aan de ene kant het fiets-
en op de andere kant het voetpad, dan zou dat dus als fietspad getagged
worden met de toevoeging dat voetgangers ook welkom zijn.

--
Rejo Zenger . <r...@zenger.nl> . 0x75FC50F3 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.