Pe 19.12.2013 10:40, "Strainu" <strain...@gmail.com> a scris:

> În data de 27 septembrie 2012, 22:22, Eddy Petrișor
> <eddy.petri...@gmail.com> a scris:

> Salut,
>
> Am recitit threadul ăsta și nu mi-e clar dacă până la urmă a fost
> rulat scriptul pe datele "live". Dacă nu, când s-ar putea întâmpla
> asta?

Salut,

Nu mai țin minte dacă l-am rulat.
Cred că a rămas in aer toată treaba din pricina discuțiilor despre
convențiile legate de abrevierea cuvintelor precum strada, aleea etc.

Nici nu mai știu dacă codul mai e compatibil cu API-ul curent.

Am mai spus, codul nu-l privesc drept al meu, așa că dacă cineva vrea să-l
folosească, modifice sau ruleze, e invitatul meu. Eu nu prea am mai avut
timp pentru OSM, deși folosesc destul de regulat harta și aplicații cu
datele OSM.

Și ca să răspund, dacă așteptați după mine, nu știu, dacă ia altcineva
inițiativa, probabil că imediat. Eu pot ajuta cu informații despre cod.