Am Freitag, 2. November 2012, 23:28:36 schrieb Eddy Petrișor:

> OK, eu sunt de acord cu orice funcționează corect și nu introduce
> muncă aiurea sau greșeli. :-)

Sunt gata cu lista mea. Nu am știut că fiecare sat are o stradă proprie în
București cu numele lui. :-)
Niște sate au fost două ori pe hartă pe același loc, cu și fără diacritice.

Dacă te interesează, codul e aici: http://db.tt/tQ1q0ums

Când am timp și caut cuvinte individuale. Numele care existe doar o oară cum
„Volksbank Timisoara 2” sau „Muzeu de arta Timisoara”  nu au fost găsit până
acum.

Te rog și schimb cu bot:
Sos. |Șos. |Soseaua -> Șoseaua
Of Postal |Of Poștal |Oficiul Postal -> Oficiul Poștal
Padurea -> Pădurea

Michael