În data de 2 noiembrie 2012, 22:12, Michael Häckel
<michael.haec...@web.de> a scris:

Dacă poți să le corectezi automat, foarte bine :-)

> Am corectat numele care începe cu A. Am doar schimbat numele pe care am fost
> sigur cu ajutorul de dexonline, Wikipedia și Google.
>
> După părerea mea botul este bun pentru Str., Piata, B-dul, Scoala, și așa mai
> departe, dar corecție de alte parte numelor și este ușor cu JOSM. Acolo și pot
> schimba zece nume obiectelor împreună.

OK, eu sunt de acord cu orice funcționează corect și nu introduce
muncă aiurea sau greșeli. :-)

> Am o altă întrebare. Ce să facem cu Sîrca, Tîrgu-Frumos, Mînăstirea, Rîpa?

Trebuie să rămână în forma în care sunt denumite oficial.

--
Regards,
EddyP