Am Donnerstag, 1. November 2012, 21:38:59 schrieb Eddy Petrișor:
> Evident că nu edităm manual :-) , asta dacă nu vrei să-ți irosești
> timpul cu ceva ce va fi corectat semi-automat ulterior.
> Înțeleg dorința de a corecta cât mai repede, dar au fost atâta timp
> incorecte, cred că nu-i un lucru rău să luăm lucrurile pe îndelete și
> să le implementăm corect, să nu fie nevoie să corectăm ulterior ce-am
> putea greși acum, dacă ne grăbim.

Între timp am scris un script care caută nume incorecte. Nu am nevoie de un
dicționar extern. Cumpăr doar numele obiectelor în OSM. Șterg „Strada”,
„Piața”, și așa mai departe și sort în ordine alfabetică.

Rezultatul fără și cu numere obiectelor este aici:
http://db.tt/5mduxoph
și aici:
http://db.tt/XA7XxfSP

Avem șase variante pentru același lucru:
scoala generala
Scoala generala
Scoala Generala
Școala generala
Școala generală
Școala Generală
Numere obiectelor sunt în formatul pentru JOSM.

Michael