Eftersom landskapen inte har någon administrativ betydelse längre
funderar jag på hur de skall taggas? boundery=historical
boundary=turist (används uppenbarligger i kultur och
turistsammanhang)?

Sen tycker jag det är "dumt" att vi har projektsidor som gäller för
landskap och en del som gäller för län och en del för kommun och en
del för tätorter.. Änsålänge är det ju inget problem men dessa områden
överlappar ju ofta så det blir ju en "dubbel" dokumentation för samma
område. (personligen tycker jag projektsidorna borde vara län och
kommun för där har vi samma gränser och en tydlig uppdelning som även
används för administration i Sverige).

Men nu börjar vi kanske komma offtopic igen.. :) (starta en landskapstråd?)

MVH T