Inget egentligen, men det verkar som motståndet mot att att ha kommun i name
kommer from Stockholmsområdet. Stockholm som "begrepp" sväller över
kommungränser och fungerar mer som namn på stadsdelar. Tänkte därför att det
skulle skapa mindre friktion om specialfallet Stockholm (län) fick sköta den
saken manuellt.

/Joakim