Jag kan ändra källtaggen om så önskas, men jag vet inte vilket datum det är
på filen jag använder mig av. source:address=Helsingborgs kommuns baskata,
2017-01-?? funkar väl, men i så fall måste jag veta vad jag ska ange för
datum eller bara ange januari 2017.

Jag satte igång och gjorde lite redigeringar idag innan Andreas Gnaus
inlägg här ovan, men än så länge är det fortfarande bara påbörjat på
landsbygden i utkanten av kommunen.

/Andreas