Hej. Jag håller helt med vad gäller byggnader samt sjöar och delvis vad gäller
industriområden.

Jag tänker mig att datatillbehör används för att få täckning utanför
tätbefolkade områden där det idag saknas data. Där är byggnader inte lika
viktiga att få med.

Industriområden kan man kanske ta med ifall det inte finns någon markanvändning
för platsen ifråga.

Mvh Christian

Grigory Rechistov via Talk-se <talk-se@openstreetmap.org> skrev: (2 april 2019
12:22:17 CEST)

--
Skickat från min Android-enhet med K-9 Mail. Ursäkta min fåordighet.