I skriptet jag visade i början tar jag bort mindre features med hjälp av
gdal_sieve. Det går att justera hur små objekt som ska filtreras bort genom
kommandoradsparametrarna. Så det gäller bara att prova sig fram till ett bra
värde.

Mvh Christian

Grigory Rechistov via Talk-se <talk-se@openstreetmap.org> skrev: (2 april 2019
22:37:32 CEST)

--
Skickat från min Android-enhet med K-9 Mail. Ursäkta min fåordighet.