Sziasztok!

?

> Mindenki aki a Linux mellett kardoskodik, alapvetoen "toroljuk, zuzzuk le a
> gepekrol a windowst" elvet vall.

Áááá én nem ezt irtam... Magamat visszaidezve: Aki MS-t akar oktatni az jar
jol a linuxxal
mert ha nincs fugges akkor olcsobb arajanlatot lehet kapni...
Ezt sok nyugati nagyvaros eljatszotta. Azaz az MS-partiak is jol jarnak, ha
a statisztikajukban
szerepel a Linux mint alternativa...

A windowsban a duhito hogy a realisnak tekintheto 6eFt Win+Office helyett
sokkal tobbet
kernek erte (es kozben en vegzem a kovetkezo generacio beeteteset)

> Most felmerult a listan egy olyan szempont is, hogy nyujtsunk a diakoknak
> pluszt!

Bizony! Ez lenne a jo. Altalanos iskolaban mar tanult windowst, akkor nalunk
a kozepiskolaban tanulja ugyan azt Linuxon es akkor mire dolgozni megy mar
2-t is simer. Ez a plussz! Bar akinek sok penze van (es most ez a 20eFt
gepenkenti XPHome ara csak) az persze csinalja ahogy akarja. Mi nem
engedhetjuk meg magunknak ismerven az alternativakat a szamunkra talan a
Kiwilinux a legjobb valasztas... Es szepen leszedjuk hozza az OpenOffice
suite (ez a fullos Openoffice), a Total-commander a Kompozer (NVU) es a
VLC-player csomagokat Igy mar gyakorlatilag felulrol ekvivalens a
UHU2erettsegi rendszarrel.

> Akkor kerdem en, miert nem veti fel senki, hogy legyen egy gepen mindketto!

En felvetem! Legyen! - Annak aki megengedheti maganak. Mi nem.

> Azt hiszem egy XP/Vista/Linux1/Linux2/.../Linux_x multibootos gep (a mai
> winchik siman elbirjak) tokeletes iskolai kornyezet lenne.
> Szerintetek miert nincs igy?

Van ahol igy van! En tamogatom oket! Sot orulnek neki ha tobb helyein is
ilyenre ternenek at!

> Van tippem, de erdekelne mas mit gondol.
> Ugye megegyezhetunk, hogy a fenti konfiguracionak sem hardver sem szoftver
> akadalya nincs.
> Nos?

Csak penzugyi (jogi) es erkolcsi akadalya van. - Mar akinel...
De ezek is akadalyok!!! Nem csak a muszaki akadaly akadaly!