Udv!

Bocs mindenkitol, h felhoztam a dolgokat, de ezek szerint nem csak szamomra
volt erthetetlen a dolog...

Es ismet jol megvilagitja azt, h ha csak felig hatartozzuk meg mi a gond akkor
a segitsegre nagyon kicsi az esely is, mint egy nagyon jo kis mondat is mutatja:

"Bocsi de sosem jöttem volna rá abból amit írtál de lehet én vagyok buta:D"

Valamint elnezest kerek, h hosszasan taglaltam a hozzaszolassal valo
problemamat, de ugy gondoltam, h legalabb annyit megertemlunk egymas kozt, h ha
gond van azt meghatarozzuk a leheto legjobban, valamint ha kerdes megy akkor
arra egy valaszt adunk annak, aki segiteni probal, valamint ha megis megvan a
megoldas, akkor azt megosztjuk a kozonseggel.

Üdv: Pintér Tamás

Web: http://pintertamas-tudastar.spaces.live.com/
E-mail/MSN-WLM: pintertamas-tudastar[KUKAC]hotmail[PONT]com
Skype: pintertamas-tudastar