> Tisztázzunk valamit:
> Középszinten azon érettségiztettek, amin akartok. Az iskola felelőssége. Az OH
> nem ellenőriz semmit, ha baja van a gyereknek, majd panaszt tesz. Ha valami
> nem megoldható, a rendelkezésre álló programokkal, tényleg panaszt tesz majd.
>
> A letölthető rendszerek az OH által szervezett (összes) emelt és (bizonyos)
> középszintű vizsgákon használhatók. Ez azért fontos, hogy a vizsgázó ki tudja
> próbálni, milyen körülmények között fog vizsgázni.

Szóval, ha én összeállítok egy bármilyen rendszert, amin olyan szoftverek
vannak, amelyekkel a feladatok megoldhatóak (értsd: LibreOffice, Kompozer,
Gimp, MySQL) és megoldom, hogy biztonságosan archiválni lehessen az előírt időn
belül a vizsgadolgozatok minden részét, akkor az használható minden megadott
listától függetlenül? Mert őszintén szólva eddig ezek szerint kicsit
szigorúbban vettük, mint kellett volna. :)
De akkor jobb a helyzet. :)
Persze nyilván olyan rendszert kell biztosítani, amit a vizsgázónak volt
lehetősége gyakorolni (ha nem a törvény szerint, hát mert így tisztességes).

--
Gál Zoltán
sir...@gmail.com