> Szóval, ha én összeállítok egy bármilyen rendszert, amin olyan szoftverek
> vannak, amelyekkel a feladatok megoldhatóak (értsd: LibreOffice, Kompozer,
> Gimp, MySQL) és megoldom, hogy biztonságosan archiválni lehessen az előírt
> időn belül a vizsgadolgozatok minden részét, akkor az használható minden
> megadott listától függetlenül? Mert őszintén szólva eddig ezek szerint kicsit
> szigorúbban vettük, mint kellett volna. :)
> De akkor jobb a helyzet. :)
> Persze nyilván olyan rendszert kell biztosítani, amit a vizsgázónak volt
> [...]

Azért azt ne feledd el, hogy ha valami mégsem úgy sül el, ahogy
gondoltad és a diák reklamál, az jegyzőkönyvbe kerül, kritikus esetben
pedig a diák 2 szóbelivel fejezi be az érettségit. Elvileg az igazgató
felelőssége, de tuti, hogy a végén tiéd a balhé. Ne felejtsd el, hogy
az OH adott esetben ki tudja próbáltatni a feladatokat az adott
szoftvereken, te viszont nem.
Nem tudom, volt-e olyan év, amikor ne jött volna elő ez a téma.
Lehet vele próbálkozni, de csak úgy érdemes, hogy fent van a saját
választás mellett egy hivatalos is. (A vizsgázó a gépen lévő összes
szoftvert használhatja, akár játszhat is. Ha két Office van fent,
akkor bármelyiket használhatja.)

SzTZs