Honnan szeretné felvenni a kísérletet? Mert a vásárlói értékelés szerint minden szép, minden jó, csak közeli felvételre alkalmatlan. Az a baj ezekkel, hogy a jó közeli felvételhez optika kell, annak meg ára van. Az ilyen olcsó hússal mindig lesznek nyűgök, és egy ilyen noname cimkézős "gyártónál" nem is lesz rá megoldás, a kb. sell and forget jellegű (nem) támogatás miatt. Ha már akció kamera, akkor minimum sjcam, de erre én nem használnék ilyesmit, nem erre való. Nem kell oda a 170 fok körüli látószög.

Ide dokumentum kamera kellene, gyors kereséssel ilyesmik:

http://mekka-digital.hu/termekeink/dokumentum-kamera
https://www.argep.hu/trend/DOKU/Dokumentum-kamera.html

De ha már házi megoldás, azért a web kamerát se vetném el, sokan használtak Logitech C920 C922 kamerát közvetítésekre, egész használható képük van és auto focus-t is egész jól tudják. Nekünk pl. van C922 Pro, iskolai eseményeket közvetítünk (rögzítünk) vele (OBS studio -> youtube).