Én nem vadásznék ennyire a nagy felbontásra(meg hát ugye meg kell nézni az apró betűt, hogy milyen szenzor van benne, sokszor 4K-ra csak interpolálva van), hiába ad nagyon jónak tűnő 4K képet a terem faláról, ha közeli felvételnél meg trágya lesz a képminőség, szerintem jobb lenne egy FullHD de valami optikával szerelt cuccot nézni, a linkelt sj-cam szuper amúgy, gyors mozgásokra főleg(mégiscsak sportkamera) de kísérletet felvenni én nem ajánlanám.