Köszönöm a tippet!
Biztonsági kamerára sem gondoltam...
A fényérzékenysége miatt ez jó ötlet, de nehézkes lenne a rögzítése
állványra és így a beállítása is.

A kivetítés a lényeg, de a felvétel is fontos lenne.

A felbontásban igazatok lehet. Végül is a projektoraink max HD minőséget
tudnak (még Full HD-t sem, nemhogy 4K-t) és ebben aligha lesz belátható
időn belül változás.
Ha a számítógép képernyőjén megjelenik a kép, azt meg már lehet rögzíteni
pl. OBS -sel, pl.

A teremben van egy notebook, aminek van beépített webkamerája, de nem túl
rugalmas a beállítási lehetősége. Ehhez képest a telefon, vagy a tablet
jobb lehetne, de vannak olyan kísérletek is, ahol folyadék fröccsenhet rá.
Azért gondoltam, hogy egy webkamera talán jobban védhető. Ebből a
szempontból viszont még mindig a sportkamera a nyerő.
Sajnos nem ismerek senkit, akinek van, pedig jó lenne ezt is kipróbálni.

Egyelőre dokumentumkamera-próba lesz jövőhéten. A védelme annak sem
megoldott, de legalább a képminőség kiderül milyen.

Horváth Péter <justicefri...@freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. szept.
13., P, 14:00):