Ne ez az! Éppen ezért kértem a véleményeteket.
Kísérletet nyilván közelről lenne érdemes rögzíteni. Akkor ez a kamera
felejtős.
Azért gondoltam még az akciókamerára, mert ezekhez általában van víz- és
porálló tok és az még jól jöhet bizonyos kísérleteknél.

Gyulai László <gyul...@turr.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2019. szept.
13., P, 9:52):