Bones.

On Mon, 2 Feb 2004 19:46:06 +0100
"Marc Belzunces" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Un parell de comentaris:
>
> -La majoria dels usuaris quan volen "to blank" un Cd parlen
> d'"esborrar el Cd" sense diferenciar entre esborrar la taula de
> continguts o el cd sencer.
>
> -La terminologia "esborrar ràpid" o "sencer" és molt extesa,
> segurament per la traducció a l'espanyol.
>
> -Podríem establir una analogia amb formatar? Si parlem de formatatge
                                     ^^^^^^^^

Desde l'ignorancia, comentar:

Si antenem el procés de formatar, com aquell a on s'organitzen els
sectors i pistes d'un disc, serie aplicable aquí?

Jo crec que no, ja que aquí no canviem res del disc compacte, només
"treiem" informació.

Per tant, encara veus viable l'ús de 'formatar' aquí?

> ràpid o sencer, no podríem utilitzar aquí el mateix?
>
> Cordialment,
>
> ---
>
> Marc Belzunces
>
> http://www.softcatala.org

> Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
> subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/

Vinga, fins una altra.
_____
xxavi

         "Be liberal in what you accept, and
  conservative in what you send"  from RFC [Braden 1989a]