Προσωπικά, προτιμώ το " ενότητα" ως σύνολο από διάφορα στοιχεία ή το "
άρθρωμα" , αλλά τα πάντα εξαρτώνται από το συγκείμενο...
Ορισμένες αναφορές:
Aπό το ΙΑΤΕ:

module:(Πληροφορική και επεξεργασία δεδομένων) δομικό στοιχείο/δομοενότητα
/δομοστοιχείο

storage module :  Ενότητα μνήμης

Επίσηςε, αρκετές αναφορές για το module υπάρχουν και στο
http://www.proz.com/?sp=ksearch
Hope it helps....

O/H V.Fotiadis έγραψε: